nancyman_1994

一名港家COSER..
日日潛水中

心情好差


唔知係因為呢排諸事不信令到心情底落嘅我,


係收到呢個消息嘅時候大喊出聲..到呢家都未平復到






諗番自己同友朋講過嘅說話


我:點解2018年場con就話自己20週年..  .明明之前10、15週年都唔係咁。唔通....


友:講埋呢啲野,唔會嘅。唔好嚇自己


我:唔係囉。呢排睇v嵐定係交嵐,おおちゃん嘅表現都比之前開心左活潑左。好似放低左包袱咁。而家又張個con提早成年搞......會唔會真係


友:都叫你唔好諗咁多囉


.....................


去到公報20週年con會去到2019開咁多場先鬆一口氣


話比自己聽一切都係諗多咗




到今日....原來一切都有先兆的




點解我做其他野冇咁叻,睇呢啲唔好嘅野就睇得到,正一烏鴉口




.....................




5人先係嵐


你地攰喇,要休息下


你地為左我地fan付出左好多野


係時候要為自己著想了

係時間到我地fan為你地著想,為你地付出




我會等,亦都會一直咁鐘意你地




大野智,我會等你。我會等你休息完出番黎。我會繼續係con揮動為你整嘅應援扇,會在con期待你的飯撒。




嵐女人係冇咁易放棄的。


嵐女人係會十分堅強的。




但係比我喊多陣先,


我會一直一直咁等你地,支持你地




5乘咩都好,最緊要係前面‘5’嘅個數字不變。無論少邊個都好,5個人先係嵐。




我會等你地番黎架。


我會等你番黎架。





评论(2)

热度(8)